Pengikut

Rabu, 17 Jun 2009

SAF PEMUDA PKR PERAK YANG BARU....

Pakcik dapat ilham senarai Pemuda PKR Perak dari seseorang.
Katanya ini adalah saf kepimpinan yang terbaik bagi Pemuda PKR Perak.

KETUA : YB YUNUS ( Parit Buntar)
TIMBALAN KETUA : SDR EMIZA ( Kampar)
NAIB KETUA 1 :YB CHANG MEI KAI (Gopeng)
NAIB KETUA 2: SDR NORAZLAN ( Bagan Serai)
NAIB KETUA 3: SDR ROMIHADI (Gopeng)
SETIAUSAHA : SDR FAIZAL EFFENDI (Parit)
PENOLONG SU: SDR SHAMSUL (Kampar)
BENDAHARI : SDR AZMI ( Tapah)
KETUA PENERANGAN: SDR HAZHA HAWALID ( Batu Gajah)

Persoalannya mampu kah mereka berhadapan dengan golongan Ulamak DPP Perak yang terbukti berilmu dari perbagai sudut. Pemuda PKR Perak dalam soal ini masih terlalu mentah,tiada percapaian yang boleh dibanggakan.

Beberapa nama yang mungkin diangkat, kelihatan Sdr Faizal(Tim Pemuda PKR Perak) diturunkan sebagai Setiausaha mengantikan sahabat beliau Sdr Eric yang katanya akan dimasukkan ke dalam"peti ais". entah benar atau tidak...pakcik tak tau?

Bagi Penolong SU, Sdr Shamsul (Kampar) sleeping partner Sdr Emiza, kini merupakan Penolong SU Perhubungan yang mempunyai banyak jawatan yang dipegangnya..satu ketika dulu pernah bercakar dengan Sdr Faisal.

Sdr Emiza yang dikatakan akan dilantik sebagai Timbalan Ketua Pemuda PKR Perak,hanyalah boleh dilebel sebagai "orang kuat haji". Haji mana tak tau...( mungkin hj mail @ hj osman@
hj shaarani)
Prestasi setakat ini, pernah cuba dicalonkan untuk DUN Tualang Sekah( 2008),tetapi menerima tentangan hebat daripada Ketua Bahagian Kampar waktu itu.

Naib Ketua, Sdr Azlan( KP Bagan Serai) kini sedang "berperang dengan KB Bagan Serai. Beliau juga katanya telah pun dilantik sebagai Pegawai Khas Ahli Parlimen Bagan Serai baru-baru ni.

Ketua Penerangan, Sdr Hazha adalah bekas Pegawai Khas YB Jamal,orang lama dalam Pemuda PKR di zaman Hamdan Taha lagi.

Apa pun pakcik harap benor, semua saf Pemuda PKR Perak membawa misi yang berguna dan berfaedah untuk rakyat, jangan hanya bercakap tapi kerja "kosong"

1 ulasan:

  1. ape ko mengarut nie bro.... smua line up list ko dah xpired la..... cari le yang fresh cikit. suke2 hati je ltk line up kat cini. pikir le hati org lain yang ada post dalam line up skrg. takkan buat2 lupe nama2 yang lain. among amk bagan datoh pn ramai yang bleh naik ke negeri. tak caya ty k.amk bgn datoh. tak tau siasat n dia pun ada post kat negeri.

    BalasPadam