Pengikut

Selasa, 15 Februari 2011

PERAK NEWS:MSK KECEWA SEBAB PEMIMPIN MAIN WAYANG

Maka dengan ini, aku mengisytiharkan, bahawa aku bukan lagi ahli PKR, bukan lagi penyokong PKR dan tidak ada kena mengena dengan PKR. Tetapi bukan bermakna aku memusuhi semua kerabat PKR. Masih ramai mereka yang didalam PKR yang aku hormati. Tetapi oleh kerana ianya dipimpin oleh mereka yang tidak lagi aku hormati, maka aku tidak lagi mahu bersubahat dengan mereka. -  
Ureka.asia

Memang ada pemimpin PKR yang tak boleh di tegur langsung...tegur je, melenting..dan..kalau cerita bab kepentingan peribadi ni...jangan cakap laa...muka manis tapi hati memang busuk. Ada setengah pemimpin tu..minta tolong citer yang baik je pasai diri deme aje..minta puji-puji lagi..pirahhhhhhhh!!! 


Ada yang pandai bercakap..bab wayang-wayang ni memang biasa..suruh je bawak watak apa...memang menjadi punya....yang dah "bertaubat" pun ada.. yang nampak salah orang..salah sendiri tutup semua...Mana kadang-kandang hati tak sakit..MSK sakit hati la tu,tu pasai dia cabut dari PKR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan