Pengikut

Isnin, 21 Disember 2009

1 MEJAR 1 KAPT-SAMA JADAH!!!!!







Senator Mejar Jeneral (B) Datuk Jamil Khir Baharom kini memang tertarik dengan kerajaan BN dan UMNO semasa dizaman askar lagi. Memang bercita-cita untuk menjadi Menteri .

" Saya melihat satu keindahan dalam kerajaan BN dan UMNO yang mampu melihat rakan2 turut berada di luar untuk berkongsi kek yang sama bukan untuk dimakan tetapi untuk bekerja" demikian kata-kata ikhlas seorang yang pertama kali bergelar menteri semasa diwawancara dalam sebuah akhbar milik kepimpinan kerajaan baru.

Itu sebabnya" mankuk-hayun" ni sanggup jumpa Sultan Selagor semata-mata DSAI jangan berceramah.



Datuk Jamil Khir Baharom dilantik sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang bertanggung jawab menjaga hal ehwal agama Islam dalam Kabinet baru Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Dia ni tak "sebulu" dengan YB Najmudin (Penasihat Agama Kerajaan Haram). Kerana bertentangan pendapat semasa sama-sama dalam askar dulu, Mejar sanggup menukarkan Najmudin ke Sarawak. Tu sebabnya Najmudin beria-ia nak jadi Exco, nak tujuk kat bos lamanya yang dia pun layak.

2 ulasan:

  1. Kalau yang nama keturunan UM-no nih memang 'sangat celaka'.....

    BalasPadam
  2. TAK KIRA SIAPA SAJA...KALAU MASUK DALAM PUAK umNO NI....DIA AKAN JADI MACAM NI LAH....BUSUK HATI....PENIPU....MEMBELIT....SAPU JANGAN TAK SAPU SELAGI ADA PELUANG

    BalasPadam