Pengikut

Sabtu, 12 September 2009

AYAT PALING BODOH

Antara kata-kata kesat terhadap saya yang dikenalpasti ialah:

“Jalang!” “Rodziah mengalahkan pelacur!” “Pelacur lebih baik dari kau!” “Babi!” “Sundal!” “Kau jangan bersuara, Rodziah!” Lemparan kata,”Aku akan rogol kau, Rozdiah!”

Intimidasi ini jelas adalah untuk memburukkan nama dan menghina saya. Saya berasa amat kecewa dengan sikap yang ditunjukkan oleh segelintir mereka ini sehingga merasakan keselamatan dan kehormatan diri saya terancam.

Kerisauan saya ialah: jika saya seorang Adun dan EXCO Kerajaan Negeri boleh dilemparkan kata-kata kesat and ugutan sebegini, apakah wanita-wanita lain akan terasa selamat menghadapi atau berurusan dengan mereka yang seperti itu?

Ayat diatas bukankah sudah cukup membuktikan bahawa apabila UMNO kian tersepit
mereka sanggup melakukan apa saja sehinggakan kata-kata KESAT terpaksa dikeluarkan terhadap seorang WAKIL RAKYAT dan juga merupakan seorang IBU dan seorang ISTERI.

Mengapa golongan KURANG AJAR ini tidak langsung memikirkan soal MARUAH serta ADAB yang selalu mereka-mereka ini sebut..?

Janganlah melampau sehingga ke tahap ini. MALU le B.O.D.O.H!!

Apa tindakan pihak yang dikatakan oleh orang-orang UMNO "Paling Kuasa" itu diatas laporan yang dibuat...? Tengok saja kah...? Teliti dulu kah..? dan yang paling PASTI kalau ditanya kepada mereka-mereka itu, ini jawapannya:
"KES MASIH DALAM SIASATAN".KAMI AKAN BERLAKU ADIL TIDAK KIRA PADA SIAPA....
YB Rozdiah.... anggaplah ini sebagai ujian daripada ALLAH SWT untuk menguji HAMBANYA di dalam bulan yang PALING MULIA ini.Bersabarlah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan