Pengikut

Selasa, 15 September 2009

SALAH SATUNYA SERTAI PKR...

Bekas Timbalan Presiden MIC, Datuk S. Subramaniam yang kalah buat kali kedua Sabtu lalu akan mengumumkan keputusan mengenai masa depan kerjaya politiknya menjelang awal bulan depan.

Subramaniam berkata, beliau sedang mempertingkan beberapa opsyen yang ada baginya buat masa sekarang.

"Biar saya fikirkan dan timbangkan kesemua opsyen yang ada... opsyen masih terbuka (untuk saya pertimbangkan). Dalam tempoh seminggu dua ini, saya akan mengumumkan keputusan saya,"

"Banyak pihak bercakap, mencadangkan banyak perkara, saya akan memikirkan setiap perkara ini," katanya.

Difahamkan Subramaniam sedang memikirkan empat opsyen dengan mengadakan siri perbincangan bersama para penyokongnya.

Salah satunya sertai PKR.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan