Pengikut

Sabtu, 18 September 2010

PERAK NEWS: ESOK HJ MUSTAFFA KAMIL AYUB AKAN DAPAT 5 PENCALONAN DI PERAK

Seperti yang dijangka Hj Mustaffa Kamil Ayub selesa dengan pencalonan daripada cabang-cabang di Perak. Cabang Gerik , Lenggong, Bagan Serai, Taiping dan Sg Siput mencerahkan lagi Hj Mustaffa Kamil untuk bertanding Timbalan Presiden. YB Azmin dapat 4 pencalonan serta Datuk Zaid dapat 1 pencalonan.

Esok 8 Cabang akan adakan Mesyaurat Agung, Cabang Kuala Kangsar,Ipoh Barat, Ipoh Timur,Tambun, Batu Gajah, Kampar, Parit dan Beruas.

Hj Mustaffa Kamil di jangka akan mendapat 5 lagi pencalonan, Datuk Zaid 1 pencalonan manakala YB Azmin dijangka hanya akan dapat 2 pencalonan, dan mungkin juga akan ada cabang di Perak yang akan mencalonkan Hj Mustaffa Kamil Ayub sebagai Presiden. Apa pun itu tertakluk kepada pandangan cabang- cabang di Perak esok.

Bagi jawatan Ketua Cabang, 4 muka baru,Cabang Taiping (Mohd Lokman), Cabang Gerik(Moon Ahka) , Lenggong (Mohd Yunus b Hashim) dan Cabang Larut (Dr Mohd Nor Manuty).

Manakala cabang lain keka menang tanpa bertanding, Cabang Bagan Serai ( Md. Nasib), Cabang Sg Siput( Mohd Aun), Cabang Parit Buntar( YB Abdul Yunus) , Cabang Padang Rengas( Alias Zenon) dan Cabang Bukit Gantang( Hj Ismail Yusop).

Dan esok 5 Cabang akan ada pertandingan bagi Ketua Cabang, Cabang Batu Gajah(Nadarajah/Lee Soh Har/ Ng Mun Yin- semua muka baru), Cabang Beruas ( Robert Ngo Chin Pen- (Penyandang) /Vijayananthan), Cabang Tambun ( Zulkifli Ibrahim-(Penyandang) /Ahmad Salehudin), Cabang Kuala Kangsar( Tun Ali / Ismail Bahak-semua muka baru) dan Cabang Kampar( Hj Ahmad Shaarani-(Penyandang)/ YB Chan Ming Kai)

Manakala yang menang tanpa bertanding Hj Usaili Alias( Parit) , MA Tinagaran( Ipoh Barat) serta YB Chang Lih Kang(Ipoh Timur)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan