Pengikut

Selasa, 28 Disember 2010

3 CERITA ORANG YANG SAMA

 CERITA 1

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim dipilih sebagai penerima Anugerah Tokoh Buku Negara 2010, pada majlis Anugerah Buku Negara di sini malam tadi.
Anugerah yang disampaikan isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor itu sebagai menghargai jasa beliau yang berjuang dalam bidang penulisan dan penerbitan buku.
(copy:akhbar tempatan pro kerajaan)

 
 CERITA 2

Woooiiitttt.... RAIS YATIM.... dah dua tiga hari berita ni tersebar apasal lu senyap jer.... lu kan Menteri yang jaga Warisan dan banyak baca buku kan.... sampai dapat anugerah Tokoh Buku Malaysia... takan lu tak tau pepatah ni.... "Kalau diam jer.... itu tandanya setujulah..."...

hahaha.... apakah lu bersetuju dengan tuduhan tersebut.... kalau tak setuju tolong nafikan.... dan saman semua pemfitnah2 tersebut termasuklah wikileaks dan akhbar2 indonesia tu...

 
Dan jikalau betul lebih baik lu letak jawatan, balik jelebu pergi bakar jambatan bosi kat batu kikir tu.... tak pun lu buat harakiri.... mana mau letak muka woooiiii..... takan lu nak harap "win..win.. situation" lagi kot.... itu Pulau Batu Putih takda suara bhai.... lu boleh kelentong apa saja...

Sekali ini lu nak kelentong apa lagi bhai..... apa punya haprak la... menteri kat malaysia nih..... jadi...
Penafian lu sebagai yang di tuduh... amat diperlukan..... jeng...jeng...jeng....!!!!
 (copy:ikutsukaaku)


 CERITA 3

Kumpulan Media Prima Berhad perlu membuat penilaian semula berhubung etika berpakaian dalam majlis anugerah anjurannya berikutan kekecewaan beberapa pihak mengenai artis wanita berpakaian tidak sopan dan seksi pada Majlis Anugerah Skrin TV3 2010, semalam.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, ini kerana anugerah tersebut bertujuan memberi penghargaan kepada filem, drama dan pelakon terbaik.


"Saya sebagai Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan malam tadi hanya beri fokus kepada mutu filem dan drama dipertandingkan. Saya tidak tumpukan kepada pakaian setiap artis yang hadir.

"Tetapi sekiranya ada keadaan menjolok mata dan tidak menyerikan majlis, Media Prima melalui anak syarikatnya, TV3 perlu nilai semula supaya ia tidak berulang pada anugerah akan datang," katanya.

(copy:batugajahmari)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan