Pengikut

Ahad, 12 Disember 2010

SAYA AKAN MEMPERTAHANKAN KETUANAN MELAYU-UMMI

“Bagi kami sekeluarga, Azmin tetap darah daging kami. Bagaimana buruk sekalipun dia tetap abang saya. Seperti saya katakan tadi bertaubatlah dan kembali ke pangkal jalan.

“Kepada Anwar dan Wan Azizah juga saya pohon perkara yang sama,” kata Ummi Hafilda, 42, dalam wawancara dengan Mingguan Malaysia keluaran hari ini.

Ummi Hafilda menambah, bagaimana hebatnya sekalipun seseorang, “Allah mengetahui kebenaran.”

“Jangan nanti mereka ditimpa bala semasa di dunia lagi,” kata Ummi Hafilda yang menegaskan bahawa perjuangannya tidak akan berhenti setakat ini sahaja.

“Malah saya akan menjadikan blog saya srikandi7.blogspot.com sebagai medan menentang mereka,” katanya.

Ummi Hafilda berkata memutuskan untuk kembali menentang Azmin dan Anwar atas alasan mereka sengaja mempertikaikan ketuanan Melayu.

“Sekiranya saya bercakap lebih-lebih, ia akan libatkan maruah keluarga.

“Bak kata pepatah tepuk air di dulang terpercik ke muka sendiri,” kata ahli perniagaan ini.
sumber 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan