Pengikut

Jumaat, 30 Julai 2010

KES TUN LING..PR DIPERSALAHKAN PULAK





Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin berkata, pendakwaan terhadap bekas Menteri Pengangkutan Tun Dr Ling Liong Sik membuktikan sistem perundangan dan kehakiman negara tidak berat sebelah sebagaimana yang sering didakwa pihak pembangkang.

Sebaliknya beliau berkata, ia membuktikan sistem perundangan di negara ini adalah saksama dan telus kerana tindakan tetap diambil walaupun terhadap seorang bekas anggota Kabinet BN.

"Ini soal undang-undang dan penyiasatan pihak berkuasa...bila sampai satu peringkat pihak berkenaan berpendapat ada tindakan yang perlu diambil, maka mereka bertindak.


"Biasalah pembangkang akan buat apa sahaja kenyataan apabila keputusan tidak menyokong mereka, mereka katalah tidak adil," katanya kepada pemberita ketika diminta mengulas mengenai pendakwaan Dr Ling di Mahkamah Sesyen semalam.

Betoi sangat le Pak Din woi !..Mahkamah di Malaysia memang "telalu" adil..sampai bekas Menteri pun kena dakwa...betoi sangat dah tu...tapi yang masih tak kena dakwa ramai lagi..termasuklah lu sendiri..lu pun banyak juga kes..pecah amanah semasa jadi MB Johor..cakap tak pakai akai TPM Malaysia ni..apa ada kena mengena dengan pembangkang..betoi la lu ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan