Pengikut

Khamis, 7 Mac 2013

KINI SEMUA TERTUMPU KEPADA NAJIB. APE MACAM?


 apa yang digigit jari tu....keh!keh!

Teka-teki tarikh pilihan raya belum ada kesudahan. Spekulasi berterusan. Begitu juga bayangan demi bayangan yang diberikan oleh Najib Tun . BR1M sudah 2 kali diberikan kepada. – Najib satu-satunya pemimpin yang ada kuasa dan yang tahu secara mutlak bila Pilihan Raya Umum ke-13 perlu dan akan dipanggil.
Nampaknya semua menarik nafas!

Dalam pada itu katanya Najib sudah berada di Sabah hari ini untuk meninjau sendiri perjalanan Op Daulat di pantai timur negeri itu.
  
Menteri Dalam Negeri Hishammuddin yang mengesahkan perkara itu berkata Najib akan ke lapangan Op Daulat dalam operasi susulan dan penggeledahan di Kampung Tanduo, kira-kira 130 kilometer dari sini.
  
Hishammuddin berkata, beliau yakin kehadiran Najib akan memberi semangat baharu kepada semua anggota pasukan keselamatan yang terlibat dalam Op Daulat, terutama setelah apa yang dilalui sepanjang operasi itu.
  
"Kalau diikutkan kehendak perdana menteri sejak hari pertama lagi beliau sudah mahu turun ke sini," katanya pada sidang akhbar bersama Menteri Pertahanan, Zahid Hamidi pada pukul 10 pagi tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan