Pengikut

Khamis, 28 Mac 2013

PR YAKIN KUASAI 7 NEGERI HARAPAN TAWAN PUTRAJAYA CERAH




Perlis , Perak dan Negeri Sembilan adalah dalam jangkauan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum ke-13, sekaligus meningkatkan bilangan kerajaan negeri Pakatan daripada empat pada 2008 kepada tujuh pada 2013. Dengan kemampuan untuk menawan Perlis dan Negeri Sembilan. Serta menawan semula Perak, harapan Pakatan untuk menawan Putrajaya sangat cerah.

Selangor , Kedah , Pulau Pinang dan Kelantan diramalkan akan terus kekal di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat.

Soalnya sampai bila Najib Razak terus membisu tentang tarikh pembubaran Parlimen.  Apa yang sedang Najib usahakan sekarang? Hari  ini 28/3, secara automatiknya Parlimen akan terbubar dengan sendirinya pada 28/4 genap sebelum mulai hari ini. 

Dengan penyebaran beberapa gambar dan videosex yang dikatakan pimpinan PR adalah usaha yang sangat terdesak . Cara ini nampaknya dihalalkan oleh Najib dan sekutunya. Dan yang terbaru kononnya ada usaha pihak-pihak tertentu untuk membunuh bekas PM. Sungguh jelik dan jijik permainan UMNO . Adakah ini sebagai signal untuk Najib tidak membubarkan Parlimen?  

Najib kini melakukan 'jenayah demokrasi' apabila seolah-olah bertindak untuk menangguhkan pilihan raya umum ke-13 selepas mandat lima tahun kerajaan sekarang berakhir?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan