Pengikut

Sabtu, 9 Mac 2013

PADA 8 JUN 2008 DAN 26 JUN 2008 DAN 15 OGOS 2008. APE MACAM?

“Bismillahir rahmanir rahim. Pada hari ini, 15 Ogos 2008, saya Mohd Saiful Bukhari Azlan, nombor kad pengenalan 850706-01-5687, sesungguhnya dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang berikrar dan bersumpah seperti berikut:

 

“A'uzubillahi minas syaitanir rajim. Bismillahir rahmanir rahim. Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Saya bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 iaitu pada tarikh tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya.

 

“Jika saya berdusta atas pengakuan ini, maka saya berdusta terhadap Allah SWT dan saya sanggup menerima azab, dilaknat dan kutukan daripada Allah SWT sehingga kiamat. Wallahualam.”
(copy dari anak sungai dehaka)


Gambo ini katenye diambik pada 8 June 2008 oleh si Saifool sendiri. Jadi sendiri pikior udah le. Biasa le bile jadi satu-satu hal bende lame mesti timbul balik. 

Gambo ni macai umno yang mainkan. Tak puashati pasai bapak saifool mntak maaf pada Anwar. Dapat RM1juta le. 
Macam-Macam deme ni. 

Yang pasti UMNO Barisan Nasional udah sampai mase nak tenggelam. 
Pakatan Harapan Rakyat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan