Pengikut

Khamis, 15 Oktober 2009

ROSMAH KETAWA TERBAHAK-BAHAK-KAHAK


Nyonya Rosmah Mansor, berkata beliau terharu melihat sokongan dan sambutan ahli Umno kepada Najib Razak pada perhimpunan agung Umno tahun ini.Katanya, kandungan Ucapan Dasar Presiden oleh Najib perlu dihayati dan nasihat yang disampaikan harus diikuti semua."Perhimpunan agung pada kali ini, pada diri saya, memang berlainan berbanding dengan tahun lalu, oleh kerana suami saya sendiri memberi ucapan sebagai presiden. Sambutan daripada perwakilan dan orang ramai amat menakjubkan dan menggalakkan," TAKSUB SUNGGUH NYONYA ROSMAH MANSOR!!!!

Mana Nyonya Rosmah Mansor tak gembira..segala kekayaan boleh datang sendiri dengan sekelip mata, Ahli-Ahli UMNO hanya boleh bertepuk tangan serta akan terus diperbodohkan oleh pemimpin UMNO yang dikatakan memperjuang nasib melayu. Kesian ahli-ahli UMNO dikurung 4 hari semata-mata untuk diperkudakan, dipergunaan dan akan berterusan dipergunakan demi kepentingan politik Najib.



Kehadiran TUN M dalam Persidangan Khas Puak Kaum Rasuah mendapat sambutan yang mengila daripada perwakilan-perwakilan Puak Kaum Rasuah itu, sambil menyifatkan persidangan kali ini adalah antara yang terhebat dalam sejarah persidangan sebelum-sebelum ini. TUN M mendapat tepukan yang paling gemeruh (gemuruh) semenjak Persidangan Puak Kaum Rasuah itu diadakan.
TUN M juga berkata, Najib memang benar-benar ingin memulihkan dan memelihara Puak Kaum Rasuah itu sambil mengucapkan jutaan terima kasih kerana dijemput.
Beliau juga dikatakan telah berpelukkan dengan Bekas Naib Presiden Puak Kaum Rasuah, Isa Samad. Rosmah juga menumpang gembira serta ketawa sambil terbahak-bahak kahak dengan kehadiran Bekas Pemimpin NO 1 Puak Kaum Rasuah sambil melahirkan perasaan yang cukup terharu.....sambil menitiskan air mata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan