Pengikut

Rabu, 17 Februari 2010

BLUE FILM KHAIRY (KJ )-HANGAT !







Teman dah edit beberapa part blue film KJ ni...
ada part...tak larat nak baca...
menjijik dan meloyakan hati perut...
memang KJ ni amat meloyakan...


Mungkin ada yang tersalah faham dengan apa yang berlaku tadi, ada yang sudah mula katakan yang saya tidak akan mengusik KJ sebab dah berpeluk-peluk tadi! Macam-macam cerita la orang dah mula buat!



Dengar sini ya, pendirian saya terhadap KJ tetap sama, saya bukan membenci KJ tetapi saya tahu siapa dia dan saya juga tahu apa kerosakan yang telah dan sedang dia lakukan terhadap negara! Maaf ya saya bukan nak jadi penyebab anti-klimaks kat sini tetapi yang benar tetap benar! Salah tetap salah!



Contohnya pagi tadi, program demo itu adalah pada asalnya idea blogger bersama-sama Perkasa tetapi dengan begitu licik sekali telah di hijack oleh KJ and the gang! Memsang tak salah nak join demo, tapi dari cara KJ buat temuramah tadi tu seolah-olah ini adalah idea dia! Murahan kan?



Dalam menghantar memo bantahan kepada Aussie Kangaroo Embassy tadi, memo dari bloggers tidak kesampaian! Ianya tersekat, yang sampai hanyalah memo dari KJ saja! Hebat kan? Dia plan nak hantar memo tu semalam, dia datang dan terus HIJACK event orang!



Kenapa tiba-tiba KJ nak join demo pulak hari ini? Padahal masa isu Kalimah Allah hari tu dia senyap je, bukan saja tu, isu orang Palestin kena bunuh di Gaza juga dia hanya mendiamkan diri! Pelik kan?



Jangan silap wahai pembaca sekalian, KJ dapat idea ini mungkin dari salah seorang sahabat baik dia dari punahsihat dia, hari ini dia dan exco-exco pemuda UMNO akan menghadap PM, jadi dia nak nampak hebat depan PM la ni!



Kalau ya pun desperate nak jadi menteri tak payah la nak buat stunt murahan begini KJ, ianya amat memalukan dan bagi saya ianya adalah satu perbuatan yang sangat tidak bermoral untuk seorang Ketua Pemuda!



Mana bisa kamu claim bahawa ini adalah idea kamu, sedangkan orang lain yang merancang dan kamu datang dan terus merampas majlis orang! Typical Anwar punya style la KJ! Memalukan betul!



Lagi satu perhimpunan tadi bukan perhimpunan politik, ia sepatutnya perhimpunan rakyat Malaysia mempertahankan kedaulatan negara! Saya merasa sungguh menyesal sekarang ini kerana telah dilacurkan oleh seorang pengkhianat negara!!



Aku harap PM kita tidak termakan dengan lakonan murahan dari seorang manusia yang begitu desperate nak jadi menteri ni! Saya diberitahu bahawa PM akan beri peruntukan untuk PEMUDA, tapi kalau ya pun jangan la buat perangai buruk macam ni KJ!



Memang gila glamer betul la kau ni KJ! Apa nak jadi dengan kau ni? You claim the victory padahal dalam TV3 pun dah tunjuk yang ini adalah dari hasil usaha pebagai pihak! Bertaubatlah wahai KJ dan Resign jelah dari post KP tu ok!



Ingat ya, nothing personal, saya hanya menulis demi AGAMA, BANGSA DAN NEGARA! Juga baca dibawah ini mengenai isu yang sama!



housePK

2 ulasan:

  1. agama Umno, bangsa Mamak, Negara 1Malaysia.. kahkahkah... dia ngan Kj same je

    BalasPadam
  2. APA LA LU MAT DENGAN KJ PUN KO NAK BERKIRA....
    BAGI LA PELUANG DIA MEMBUKTIKAN KEUPAYAANNYA...JANGANLAH SAKIT HATI..DIA NAK JOINT BENDA YG SAMA ...PATUT KORANG BERSYUKURLAH.......TAK KIRA LAH SAPA PUN PENGANJUR..JANJI DAH DIANJURKAN.....

    LEPAS NI KORANG TUNJUK PERASAAN DEPAN KEDUTAAN AMERIKA PULAK....MEREKA PUN SOKONG ANWAR..ADA BERANI KA?

    LEPAS NI KORANG TUNJUK PERASAAN DEPAN KEDUTAAN TURKI PULAK....MEREKA PUN SOKONG ANWAR...

    LEPAS NI KORANG TUNJUK PERASAAN DEPAN KEDUTAAN YUSOF AL QARDAWI...MEREKA PUN SOKONG ANWAR...EH NEGERI APA LAK TU....

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH ...

    BalasPadam