Pengikut

Ahad, 14 Februari 2010

KAWAN SENDIRI KATA BINGAI, BAHLOL , BODOH , BEBAL , JAMBAN....






Aku nak tergelak pun ada bila baca statement Ketua Pemuda Bingai si KJ bahalol ni bilamana dia suruh Lim Guan Eng perjelaskan isu Maulidur Rasul! Kenapa aku rasa sedemikian?




Sebabnya adalah mudah dan simple je, mamat bingai yang belajar kat OXFART ni tak kan tak tahu yang si LGE tu k******* dan CHAUVINIST, apa si KJ fikir dia nak jawab ke?





Wahai Kerry Jamban, kalau kau ni anak jantan dan ada telor, sepatutnya kau kerahkan Pemuda kat Penang dan suruh mereka teruskan sahaja sambuta Maulidur Rasul tu, tapi knowing you KJ, kau ni memang sebelah kaku dalam PKR maka kau memang tak akan buat macam tu punya!




Sebelum kau nak tanya kat LGE Komunis tu baik kau muhasabah diri kau dulu, Pemuda pun kau tak terjaga lepas tu kau nak si***** KKK tu untuk jawab soalan kau , pi buat demo la kat Penang tu, takkan nak harap Perkasa dan NGO melayu lain je kot?




Kau tau ke apa peranan Pemuda?




Main TWITTER je ke 24 jam?





Aku rasa sudah tiba masanya kau berhenti je dari menjadi Ketua Pemuda UMNO la, dah la rakyat meluat tengok muka kau, pastu kau ni tak habis-habis nak menyusahkan UMNO! Mana kau letak otak kau ni .




Kerry oi? Berhenti jelah, buat malu je kau ni...





Kesian betul aku tengok Pemuda UMNO telah dipondankan oleh seorang
Ketua yang kuat merasuah! Dah la sapu harta negara berjuta-juta sekarang ni dok hancurkan Pemuda pulak!



Aku salute pada Exco pemuda yang berani bangkit dan bersuara seterusnya mendesak supaya si kitol ni meletakkan jawatannya!

1 ulasan:

  1. woii kawan lu jgn kutuk org kampong gua ,,,,, hahahahahhahahah

    BalasPadam