Pengikut

Isnin, 22 November 2010

PERAK NEWS: YB YUNUS LETAK JAWATAN?

AMK BAGAN DATOH mengucapkan jutaan terima kasih sepanjang YB YUNUS menerajui AMK NEGERI PERAK sejak 2 tahun yang lalu. petang ini beliau akan mengumumkan pengunduran beliau sebagai peneraju AMK bagi memberi ruang dan peluang kepada pemimpin dibawah umur 35 tahun seterusnya memfokus kepada persediaan PRU 13.



Walaupun banyak liku2 dan cabaran sepanjang 2 tahun ini bagi melaksanakan tanggangjawabnya, beliau tabah dan sabar mengharungi segala badai yang melanda......


Beliau perlu dijadikan contoh dan ikon bagi anak muda terutamanya negeri perak. Besar harapan AMK BAGAN DATOH agar beliau akan menjadi mentor kepada AMK walaupun tanpa sebarang jawatan.


Diharap selepas ini sesiapapun yang bakal menerajui AMK PERAK akan terus menyumbang khudrat dan tenaga untuk merealisasikan AMK sebagai sayap parti yang disegani samaada pihak lawan mahupun kawan. AMK BAGAN DATOH juga berharap agar pihak MPN PERAK memberi kerjasama yang baik dan melihat organisasi AMK mempunyai peranan yang penting dalam agenda memperkasakan PARTI KEADILAN RAKYAT di negeri PERAK khususnya.


Kepercayaan dan keyakinan yang tinggi diperlukan dari MPN PERAK khususnya untuk memberi ruang dan peluang kepada AMK PERAK selepas ini bagi membuktikan kemampuan sayap kanan parti ini.

Kepada semua ahli AMK teruskan perjuangan..... tidak perlu takut dan terpengaruh dengan agenda2 jahat dari pihak yang kecewa(yang mendapat bantuan MEDIA ARUS PERDANA) lawan tetap kawan(selepas pemilihan 2010)........ kita haruslah dilihat sebagai satu organisasi yang mampu merubah MALAYSIA dan memberi impak yang besar dalam tsunami politik masa kini.....



KETUA AMK
CABANG BAGAN DATOH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan