Pengikut

Sabtu, 29 Januari 2011

YANG DENGKI SANGAT TU NGAPA...?


Esok hari mengundi...
BN serang suami cikgu mala...
Tak bermodal nak attack cikgu mala... 

...............................

Pengundi di DUN Tenang patut membaca rencana menarik tulisan Susan Lim di portal Malaysia-Instinct ini, semoga mereka bijak memilih yang mana satu permata dan yang mana pula kaca yang melukakan. ORANG NAK BERTANDING, dia nak bertanding. Orang bersedia berkhidmat tanpa halangan tetapi dia baru berkempen pun dah penuh dengan halangan. 

Nak bersalam dengan lelaki tak boleh, nak meredah banjir tak boleh dan nak berenggang dengan suami pun tak boleh. Ke hulu ke hilir si Normala Sudirman mengheret suaminya berkempen.

Tidak pasti sama ada suaminya yang cemburu atau Normala yang manja dan mengada-ngada ingin suami sentiasa bersama atau PAS yang menyuruh mereka berbuat begitu konon untuk menonjolkan imej wanita solehah yang sentiasa ditemani suami bimbang menjadi bahan fitnah. Maklumlah, PAS memang suka memfitnah jadi mereka gusar kalau-kalau orang lain juga suka memfitnah seperti mereka.

Kemuncak kisah Normala tak boleh berenggang dengan suami ini ialah apabila suami sanggup menipu untuk mendapatkan cuti sakit semata-mata untuk menemaninya berkempen. Bukan tiga hari tetapi 21 hari sepanjang bulan ini sahaja! Untung sisuami bekerja dengan kerajaan iaitu sebagai guru. Kalau pekerja swasta harus sudah dibuang kerja kerana menipu. 


Mana tidaknya, walaupun kononnya sakit, seluruh negara melihat bagaimana dia mengiringi isterinya ke sana sini. serangan disini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan