Pengikut

Isnin, 16 November 2009

APA LAGI YANG KAU NAK...!!!



Apa lagi yang si meday nak ni. Tak cukup ke 22 tahun jadi seorang PM yang paling berkuasa, sehinggakan semua tunduk kepada setiap kemahuannya.



Tak cukup ke dengan mengaibkan orang lain dengan cara yang paling keji dalam sejarah politik malaysia..!!!



Tak cukup ke dengan 22 tahun merampas hak istimewa Raja-Raja Melayu.



Tak cukup ke dengan 22 tahun mempebodohkan melayu...!!



Lebih baik tutup mulut, bertaubat minta Allah ampunkan dosa-dosa yang lalu, membaham harta anak-anak yatim, orang miskin papa kedana.




mstar : Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini berkata, pelantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor hanya akan menyebabkan negeri itu muflis kerana bekas Timbalan Perdana Menteri itu tidak mahir dalam bidang ekonomi.


“Jika kamu mahu lihat negeri Selangor muflis, dia (Anwar) seorang penasihat yang bagus untuk itu,” katanya dalam nada sinis selepas menyampaikan ceramah dalam Siri Syarahan Tokoh Terkemuka Institut Asia Eropah di Hotel Nikko.


Dr Mahathir berkata, pemilihan Anwar sebagai Penasihat Ekonomi adalah satu perkara yang 'menakjubkan' kerana bekas Menteri Kewangan itu telah menyebabkan ekonomi Malaysia jatuh menjunam ketika krisis ekonomi melanda negara ini pada tahun 1998.editmstar


Tiada ulasan:

Catat Ulasan