Pengikut

Ahad, 29 November 2009

TIDAK!





Teman minat betoi kalau ada atikel Chin Peng disiarkan.
Kebanyakan orang melayu benci-kan Chin Peng, komunis!

Komunis menyeksa orang melayu...
Lantak le apa orang nak cakap!!!!

Bagi teman, Chin Peng ni elok je isytihar masuk MCA atau Gerakan atau PPP. Cakap sokong 200% Barisan Nasional. Cakap kerajaan Najib ni bagus dan terbaik dalam dunia, cakap rosmah tu cantikkk!!!! cakap mengampu Barisan Nasional...

Setelah selesai cakap semua tu....percayalah!
Sebuah kapal terbang akan menjemput Chin Peng untuk balik ke Malaysia.

Tapi malang nye , Chin Peng bukan jenis mengampu, bukan jenis membodek, bukan jenis main telo pemimpin bn. Itu sebab dia diharamkan balik ke Malaysia


Walaupun Chin Peng begitu sekali ingin pulang ke tanah tempat tumpah darahnya, bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) yang berusia kini 85 tahun, bagaimanapun belum bersedia untuk memohon maaf di atas apa yang telah berlaku - tidak seperti yang dilaporkan media minggu lalu.

“Saya tidak ada niat lain selain daripada untuk pulang ke tanahair saya,”

Kerajaan pula berkeras tidak membenarkan Chin Peng, yang kini tinggal di Thailand, untuk memijak bumi Malaysia, atas alasan kekejaman yang telah dilakukan oleh PKM"Saya tidak ada niat lain.

Saya berharap dapat pulang untuk berdoa untuk ibubapa dan saudara saya yang sudah pergi. Itulah pengharapan saya selagi masa masih ada,” katanya.



Ditanya sekiranya beliau sedia menimbang berbuat demikian sebagai 'tiket' untuk pulang, beliau termenung sejenak dan dengan tegas berkata 'Tidak'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan