Pengikut

Isnin, 26 April 2010

ADA LAGI 49RIBU






Najib berkata...

1000 bekas Peneroka Felda Sungai Buaya, termasuk waris mereka menerima wang pendahuluan RM50,000 bagi pampasan tanah daripada Kerajaan Persekutuan.


1 ribu sudah kasi...ada lagi 49ribu..makcik-pakcik...jangan lupe?


P.Kamal kata..

"Saya dalam masa secepat mungkin akan sekali lagi melawat semua pengundi, tidak kisah dia undi saya atau tidak," kata p.kamal .

ane...tunggu la angkat sumpah dulu...nanti samy cakap lu gelojoh !





2 ulasan:

  1. Tuntut jangan tak tuntut, Bagan Pinang belum terurai mungkinkah selangor akan terlerai. Banyak tu $49,000. hu hu

    BalasPadam
  2. kalau ikut kata PM, hari ini boleh dapat bank draf sebanyak 49K. saya nak tau jugak...harap ada sapa sapa boleh info sebab sepupu saya dan mak saudara saya adalah salah sorang yang dapat 1000 ringgit

    BalasPadam