Pengikut

Khamis, 22 April 2010

PERLU KE TEMAN MINTA MAAF JUGE..?





Perlu ke teman mintak maaf juge...pasal degree si kamal umno ni...yelah..masing-masing punya citarasa..tapi kat bawah ni ada info baik punya pasal degree si kamal ni...

Teman dulu pernah juge ditawarkan buat degree "segera" ..di ipoh je yop!.bayaran nye..cuma 200 sebulan..
seminggu kelas 2 kali...tak ada exam..selama 1 setengah..jadi tak heran le kalau si kamal ni...boleh ada degree..pasal teman pun boleh buat..segera yop! 2 minit tak sampai..masak le dia..ha! ha!









Hahahaha... ini info baik punya .... siap la lu P. Kamalanathan ooi... hahaha

Baru kejap tadi gua call Kolej Olympia... siap menyamar nak jadi future student la... hahahaha... yer la .. gua nak tau dier ader buat twinning program ker idak dengan Edith Cowan University... hehehehe...

Borak punya borak... gua dapat satu cerita...

Minah yang gua tanya tue.. cerita la.. Kolej Olympia nih ader tawarkan kursus Bachelor Degree... tapi part time la... datang kelas sekali seminggu... cuma siapkan assignment.. pastue takder exam... dalam setahun atau setahun setengah.. boleh dapat Bachelor Degree... hahaha... mudahnyer... kelayakan... hahaha.. simple benar... kalu takder Diploma pon takper.. janji ader pengalaman kerja selama sekurang-kurangnya 10 tahun... hehehe...

Yang best lagie tue...... dier cuma tawarkan sijil dari AEU (gua tak clear la aper maksud AEU).. takper... ader masa nanti gua cek... hehehe... ### Info dah dapat dah.. AEU adalah Asia E University ...

Dan ... yang penting sekali.... tiada kursus Bachelor Degree in Mass Communication yang ditawarkan... yang ader cuma Business Management, Marketing dan Human Resource.. hahahaha....

So... kesimpulannya... Kolej Olympia takder deal ngan Edith Cowan University dan takder jugak menawarkan kursus Bachelor Degree in Mass Communication ataupun Bachelor Degree in Communication....

Jadi.... mana aaa itu budak P. Kamalanathan tue dapat degree dier... dier kata dari Kolej Olympia yang ader deal ngan Edith Cowan University.... kursus Bachelor Degree in Communication tue.... hahahaha....

Kan dah kantoi... hahahahaha


1 ulasan:

  1. Gua pon rasa nak kena mintak maap la jugak... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam