Pengikut

Selasa, 20 April 2010

PRK HULU SELANGOR: PENGERUSI SPR LETAK JAWATAN !!






Pengarah Pilihan Raya KEADILAN, Fuziah Salleh menggesa Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof, meletakkan jawatan kerana gagal melaksanakan tugas beliau secara bertanggungjawab, telus dan adil bahkan membuat penipuan berkenaan perubahan tempat mengundi bagi PRK Hulu Selangor.



Bercakap pada sidang media di lobi Parlimen tadi, Fuziah Salleh mendedahkan jumlah terkini pengundi yang terbabit adalah seramai 14,000 di mana tindakan ini boleh mencetuskan suasana huru-hara pada hari mengundi 25 April ini.






boleh isytihar keluar umno dah !!!

barua umno/bn...


“Jika masalah ini tidak ditangani dengan sewajarnya, ia juga boleh mengancam keselamatan dan ketenteraman awam,” jelas beliau lagi.

Fuziah turut mengecam tindakan SPR yang berdolak-dalik menafikan perkara demikian.

"Ini jelas menunjukkan SPR tak tahu jalankan tanggungjawab, cuai, tak telus, 'very stupid' malah SPR tak memngakupun perkara ini berlaku.

"Sedangkan Pengerusi SPR kata kita perlu tukar pusat mengundi untuk keselesaan. Timbalan pula kata pemindahan itu tak masuk akal. Speaker pula menyatakan SPR belah bagi," kata beliau.


1 ulasan:

  1. Suruhanjaya yang paling banyak menipu setiap kali ada pilihanraya....makan gaji duit rakyat yang bayar...bukan duit umno ooiiiii

    BalasPadam