Pengikut

Selasa, 20 April 2010

PRK HULU SELANGOR: CERITA PASAL PEREMPUAN ITU PART II







PART I

Roshanita Mohd Basir yang kononya Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai sebenarnya tidak memegang apa- apa jawatan dalam organisasi Wanita PKR
Cabang Bagan Serai.Memang betul, dia pernah datang dan menawarkan diri untuk memangku jawatan Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai tetapi kami sebagai Pimpinan Cabang dah tahu bahawa perempuan ini merupakan proksi UMNO dan Pimpinan Cabang tidak pernah memberikan apa-apa jawatan dalam parti atau organisai Wanita Cabang.


Hanya dia sendiri yang cakap dia ini
Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai.Hairan macamana dia ini letak jawatan sedangkan tiada apa - apa jawatan yang pernah di sandang oleh perempuan ini.



(suraya bertudung hitam...roshanita berbaju merah)



PART II

Dan beliau( Roshanita) juga sedang membuat pertukaran ahli Cabang...dari Cabang Bagan Serai cuba untuk masuk/pindah ke Cabang Batu Gajah...borang pertukaran Cabang masih belum diproses...kerana mengambil kira beberaapa perkara serta tindak-tanduk beliau yang kurang enak untuk didengar..


Si Suraya dah lama keluar PKR...masa Jamal keluar dulu...dia pun ikut sama...jadi..? dah memang bukan ahli PKR...!


Dan dengan bangganya...umno terima kedua-duanya...bela-lah kedua-duanya...tanggung le kedua-duanya...bila berak, tolonglah basuhkan...itulah UMNO...!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan