Pengikut

Jumaat, 22 Januari 2010

PORAAHHHHH !!




“Saya bangga kerana selama tempoh lapan tahun saya memimpin negeri ini, Selangor berjaya mencapai status negeri maju.



“Negeri ini telah berjaya mencapai pertumbuhan ekonomi yang baik di bawah kepimpinan saya dan saya fikir sudah tiba masanya seorang muka baru diberi peluang untuk memimpin negeri ini jika Barisan menang dalam pilihan raya akan datang,” kata Khir Toyo.




“Kami mahu menang secara adil dan saksama kerana kami tidak mahu melihat apa yang berlaku di Perak berulang di Selangor.



“PR telah melumpuhkan pertumbuhan ekonomi negeri dan semakin berkurangan pelabur yang berminat untuk melabur di sini, keadaan ini berbeza semasa saya menjadi menteri besar," katanya sambil menambah beliau telah berjaya memperoleh jumlah pelaburan yang sangat besar di Selangor.




PO RAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!




1 ulasan:

  1. Assalamualaikum ji...

    Amboi marah nampak ji...

    Betul la tu ji...
    8 tahun mat tempe tu berjaya kumpul harta kekayaan...

    BalasPadam