Pengikut

Jumaat, 29 Januari 2010

YANG PANAS HARI INI....





BAHAGIAN I

Menteri Kesihatan kena ditipu dengan perancangan terancang Presiden serta Timbalan Presiden MCA....bodoh punya olangggg !!!!!

Jawatankuasa Pusat (CC) MCA hari ini memutuskan tidak akan mengadakan pemilihan parti baru bagi memilih pemimpin pusat buat masa ini. Timbalan presidennya, Datuk Seri Chua Soi Lek, berkata ia berikutan hanya 13 daripada 31 ahli CC yang dipilih, menghantar surat peletakan jawatan tidak bertarikh kepada setiausaha agung parti. Beliau berkata, disebabkan jumlahnya tidak mencukupi untuk membolehkan pemilihan baru diadakan, sebagai mana yang ditetapkan oleh perlembagaan parti MCA, pemilihan tidak dapat dijalankan.




BAHAGIAN II


TERTUDUH penulis blog, Khairul Nizam Abdul Ghani, dibawa ke Mahkamah Majistrat Seremban, hari ini, atas tuduhan menghina Sultan Johor



BAHAGIAN III


Ketua Pemuda UMNO, Menantu kepada bekas Perdana Menteri akan disepak keluar daripada Pemuda...padan muka hang jang...!!!

Majlis Tertinggi (MT) Umno memutuskan mesyuarat agung Umno akan berlangsung pada 28 hingga 30 Oktober ini, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini.




BAHAGIAN IV

Presiden PAS takut dengan Hassan Ali...tak berani gantung Hassan Ali yang mirip kepada UG....
Mungkin ada peluang untuk sertai Kabinet Najib dalam rombakan dalam masa terdekat kot ...!!!

Yang Dipertua Pas Shah Alam, Khalid Samad, digantung daripada memegang jawatan parti selama enam bulan dan dilarang membuat kenyataan yang boleh menjejaskan nama baik parti dan Pakatan Rakyat.

Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hassan Ali, pula diberi amaran dan dilarang membuat kenyataan yang boleh menjejaskan nama parti dan Pakatan Rakyat.

Keputusan itu diumumkan Pengerusi Jawatankuasa Disiplin Pas,
Tuan Ibrahim Tuan Man

Tiada ulasan:

Catat Ulasan