Pengikut

Khamis, 28 Januari 2010

ZAMBRY MUNGKIN DAH TAU KEPUTUSAN






Teman ni bukan le tau sangat pasal Undang-Undang....cuma guna logik akal je. Tapi bila Zambry menyebut yang dia tu MB yang sah sehingga 9hb ni, teman pun pikior juga dengan logik akal teman...


Kalau dah Mahkamah nak umum sapa MB Perak pada 9hb Febuari ni, mana datang-nye cerita MB yang SAH !.. dan sah-sah le Zambry hanya MB Kaduk Naik Junjung.


Walaupun Zambry tidak akan mempertikai apa juge keputusan Mahkamah, maka adalah lebih baik dia dan exco-exco-nye keluar dari Bangunan SUK tu...sebab Mahkamah belum putus sapa MB Perak yang SAH...! Semua buat kerja HARAM....!!!

Sebagai contoh : apabila seorang Pegawai Kerajaan yang dihadapkan diMahkamah, maka majikan atau jabatan akan mengantung kerja pegawai terbabit sehingga kes itu diselesaikan...

Jadi....Zambry ni....?????

UMNO Perak ni korup...! UMNO yang tak mahu terima kekalahan....! Ngape tak mahu terima kekalahan masa PRU yang lalu....? Ngape sanggup menggunakan SPRM untuk menyediakan pelacur untuk memerangkap Jamal dan Osman....? Ngape menggunakan Dato SS yang hitam legam tu untuk sabotaj Kerajaan Pakatan Rakyat....? Menggunakan Pegawai-Pegawai Daerah untuk sabotaj...?

Alasan Kerajaan PR bagi tanah pada cina , Nizar derhaka semata-mata untuk kembali berkuasa supaya senang nak bolot apa saja di Perak ni....!


SPRM tak teringin ke nak siasat Zambry dan Ecxo-Exco-nya yang bermewah dengan hasil "rampasan kuasa"...? Sapa bagi dia kuasa untuk memerintah di Perak dengan sewenang-wenang-nye...!
Mahkamah baru nak putus sapa MB ( ulang semula..geram!!! )

Kerana Jamal n Osman n Hee menjadi bebas, maka Zambry jadi MB...?
senang le gitu....


Kesimpulannya, teman rasa Zambary n Geng dah tau apa keputusan Mahkamah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan